|
|
|
|---|---|
|
Fungerar det att sätta en Länk (ser iaf ut som en riktig kopia på m tech 2 fronten) på en e46 sedan facelift -02? samt tillhörande bakfångare för 3300 som finns där också. eller är dessa egentligen bredare på något vis för att passa bredare skärmar, som m3 ? | |
|
Den ska passa på din. Vad säger de på stället där du tänkt köpa den? Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Det funkar och de har grymm passform också. Har gjort samma ingrepp för ett tag sen, kolla länken där Grandy hjälpte mig med en beskrivning. Länk Om du har frågor kan du höra av dig. BMW M-POWER |
|
|
Hej. tack för infon, det låter bra. jag fick svar waarwest, (vilken kanske kan vara till nytta för fler att läsa) """ Hejsan. Ang D1215455: Skillnaden mellan den och D1215555 är att den ena är för PDC. Den infon verkar tyvärr har ramlat bort. Årsmodellangivelsen är från de reklistor vi fått från vår leverantör. Frångår vi deras reklistor så tar de heller inget ansvar för att det passar. Därför måste vi också skriva ut det. Mig veterligen finns ingen skillnad i karossen men det kan vara fästen som är omkonstruerade. Det går förmodligen att lösa vid montering genom att köpa de fästen som behövs. Ang: D1215350 Passformen är för en standardbil(dvs ej bredare skrämar). Utseendet och passning är samma som m-sport paketet från BMW. Kylkanaler till bromsarna osv passar inte, vill du behålla den funktionen måste du köpa nya kylkanaler från bmw, anpassade för m-sport. Dock så väljer många av de kunder vi haft som monterat dessa valt att ta bort kylkanalerna. Alla stötfångare är anpassade för att vara bolt-on men ibland kan man vara tvungen att byta ut enstaka fästen som inte passar. Vi har varit med om det en gång på en E46, aldrig på E39 eller E60. Normalt sett så är det bara att flytta över balken och montera dit. Mvh linus Waarwest HB """ Då är det alltså lite osäkert i nuläget om m tech bak-stötfångaren kommer att passa på en -02 då det står 98-01, men jag misstänker att det kanske bara är nå fästen som behöver köpas isf. På stötfångaren fram får det isf luta åt att jag skippar luftkanaler som gjorts enligt många andra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.