|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har gjort ett sådant motorbyte här? Tänker nämligen sätta i en 3.5L i min 325:a tills nästa sommar! Därför tänkte jag höra om någon av er har några tips eller vet nåt som jag ska tänka på innan bytet! MVH / Richard [ Turbo är nåt som biltillverkare tar till när de misslyckats med motorkonstruktionen ] - ///BMWPower | |
|
ja det är inga problem att göra det. finns beskrivning på hur man gör detta på www.e30.de tror jag... jag är också på väg att göra detta i en e30 men det ska bli dubbelturbo på den! |
|
|
Huh, dubbelturbo?? Hur ska de gå till?? I en 318 kaross, drivlina? |
|
|
Zodiac: du har mycket att lära av livet märker jag!=) Japp, jag hade tänkt att det ska bli dubbleturbo. Till en början med så får det bli den karossen och med 535 drivlina. Jag letar efter en billig M3E30 så om du vet nån så hojta till! |
|
|
men men... oj oj ... vänta här nu... hur blir det me besiktning? asså ja har oxå lite av samma tanke som ni men... ja har en 2,8 som ligger, så ja e ju inte fullt så balla som nu men turbo har jag tänkt på! kan man få igenom bygget lagligt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.