|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag är inne på att köpa ett aerodynamik spoiler paket till min bil. Jag hade tänkt köpa det från schmiedmann.se ( Länk: Länk ). I beskrivningen så står det att det är till touring men det borde väl passa lika bra till en sedan eller är det någon skillnad på touring och sedan? Är det någon som vet om man kan få detta kitt någon annan stans med hål för dragkroken i bakspoilern? /Joach1m | |
|
bakre stöttfångare är inte lika utformad som på sedan så den kommer nog inte att passa. Det sak finnas ett sådant paket till sedan vet jag annars är det ju och maila till dem. Men för det priset hade jag nog letat efter ett m-paket istället. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Kör på Aerodynamik paketet, snyggare och ovanligare än alla m-paket som de flesta åker runt med. Mvh Henrik |
|
|
Tack för svaren. Jag tycker aerodynamik paketet är bra mycket snyggare och diskretare än m-paketet, som också är snyggt! Men det ser ju inte särskilt ljust ut om sedanen och touringen inte delar samma bakdel. Schmiedmann.se har inte svarat på mitt mail ännu så jag tänkte sticka iväg till den lokala BMW handlaren och fråga om dom har och hur mycket det kostar där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.