|
|
|
|---|---|
|
Hej! HItade den här på Blocket ´men mätarställningen blir man ju lite konfunderad av ;-) Länk Enl annonsen har bilen gått 8742 Mil men enl besiktningen hade den gått 1585 mil 2010-04-16.. Registreringsnummer: RKS364 Fabrikat: PORSCHE 968 CAB Färg: MRÖD Fordonsslag: PB Fordonsår: 1992 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WP0ZZZ96ZNS831004 Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: Nytt EU-regbevis del 1 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Senaste EU-regbevis del 2: Nytt EU-regbevis del 2 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Handelsbeteckning: Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2011-05-07) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja Antal ägare: 18 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 2000-05-09 I trafik första gången i utlandet: 1992-06-02 Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2011-02-01 - 2011-06-30 Senast godkända besiktning: 2010-04-16 Vägmätarställning, km: 15852 Skatteuppgifter Fordonsskattepliktigt: Ja Årsskatt, kr: 2058 Återbetalning vid avställning, kr: 514 Betalningsmånad/er: augusti Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten. | |
|
Jag har tidigare haft en 968 är det är otroligt mycket sportbil för att vara så gammal. Mätarställningen är helt ointressant på den länkade bilen, men jag kan garantera dig att den inte är det som står i annonsen. Skicket är det som avgör. Testa bilen hos en 968 kunning verkstad, t.ex Sandén i GBG. Kamrem och vattenpump måste bytas var 8' mil. Transaxeln är en annan svag länk. |
|
|
Jodå, jag förstod nog att den inte stämmer och jag är väl lite halvt om halvt sugen på en 968 men tack för tipsen! Mvh Jimmy |
|
|
Vad som är ännu mer märkligt är att den står som Mörkröd. Bilen på bilderna har aldrig varit mörkröd. Silver/blått läder är en klassisk kombination medan mörkröd/blått läder oftast inte ens går att få. Något är konstigt, 18äg sedan 2000 är inte heller roligt. Stephan |
|
| Ännu märkligare är det att nuvarande ägaren har haft bilen sen december 2003, det betyder att bilen hade 17 ägare dom tre första åren i Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.