|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet hur pass det lönar sig att köpa delar hos någon BMW säljare i Tyskland jämfört med Sverige när man ändå ska på genomresa till Spanien, i mitt fall så tänker jag väl närmast på en ny Naviskiva.. | |
|
Funderade på samma sak, funderar på att glida ned till Berlin, är det någon idé att spara däckbytet till Tyskland? |
|
| Finns en hel del att spara, men enklast är väl att beställa på nätet? | |
| Finns mer än en hel att spara,var på verkstad i Tyskland nyligen för vattenpumpras i försäljningshallen ligger precis som i Sverige olika fälgsatser med däck..jag kollar på M Styling 135 priset var i Svenska ca 23500 lite beroende på Euron..tittar hemma 35475 kr...man får mycket i Burg för mellanskillnaden..*S* | |
| Ska du åka till Spanien så kan jag tipsa om Andorra som har väldigt låga skatter. Jag har själv varit dit på MC och köpt div utr + däck till mycket låga priser. Vill minnas att det var ungefär halva priset på det mesta. Däck var ännu billigare. | |
| Kan mycket väl tänka mig att även Spanien är billigare än Tyskland. Försök kolla priser på nätet innan avfärd!/ Snåljåpen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.