AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.771

Priser reservdelar

gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Är det någon som vet hur pass det lönar sig att köpa delar hos någon BMW säljare i Tyskland jämfört med Sverige när man ändå ska på genomresa till Spanien, i mitt fall så tänker jag väl närmast på en ny Naviskiva..
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Funderade på samma sak, funderar på att glida ned till Berlin, är det någon idé att spara däckbytet till Tyskland?
Ja
261
Jaymz
M140ix -18
Finns en hel del att spara, men enklast är väl att beställa på nätet?
gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Finns mer än en hel att spara,var på verkstad i Tyskland nyligen för vattenpumpras i försäljningshallen ligger precis som i Sverige olika fälgsatser med däck..jag kollar på M Styling 135 priset var i Svenska ca 23500 lite beroende på Euron..tittar hemma 35475 kr...man får mycket i Burg för mellanskillnaden..*S*
Ska du åka till Spanien så kan jag tipsa om Andorra som har väldigt låga skatter. Jag har själv varit dit på MC och köpt div utr + däck till mycket låga priser. Vill minnas att det var ungefär halva priset på det mesta. Däck var ännu billigare.
Kan mycket väl tänka mig att även Spanien är billigare än Tyskland. Försök kolla priser på nätet innan avfärd!/ Snåljåpen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.