|
|
|
|---|---|
|
Hello folks, Så var det dags för lite mek i helgen, och inför det så måste batteriet laddas så man kan rulla iväg. Puffade upp skuffen och demonterade batteriet. Men hur fasen får jag det låst igen? Går det öht utan batteri? Mvh | |
|
Tja! Lås upp framdörren och kryp in i bilen, annars kan du kolla i instruktionsboken sid 39! Mvh M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Du kan ladda batteriet från motorrummet, via uttaget vid insuget. Har du provat så att låsen går att låsa med nyckeln? Mvh H |
|
|
Hej igen. Jo jag har varit på långsemester och har nog något som tjyvar batteri. (1½mån) Har som sagt krupit in genom förardörrn och öppnat skuffen inifrån, men undrar om man kan få den att låsa igen fastän batteriet är urtaget? Det är ju "sogtclose" eller vad det kallas, och själva mekanismen ser ju ut att vara rätt långt nere. hm. Har inte velat slänga mig på o tackla ner luckan heller. Tips? Eller bara låta vara tillimorron kanske? Mvh |
|
| Har hatt samme problem,kjøpte ett batteri på skroten 100kr som jeg har i bilen over natten når jeg laddar. | |
|
runaris aha. hm. smart =) tack för tipset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.