|
|
|
|---|---|
|
Tjena Är på jakt efter coilovers till min 330. Finns en hel del ute på marknaden och jag vet inte vilka jag ska ha. Bilen är en 330ci E46 med M-paket, sitter 18" på. Någon som har något bra tips? Eller råd att ge? Ha en bra dag! | |
| Vilken prisklass hade du tänkt dig? samt vilket syfte, om det ska vara till banköring, eller bara rent av att sänka för vardagsbruk? | |
|
Runt 6 000:- Det är främst för att kunna justera höjden så det blir perfekt. Lite svårt att få det hundra genom att bara byta fjädrar. Sänkning för vardags bruk, men det ska klara av påfrestningar. Kvalité går i första hand. |
|
| Får man verkligen kvalitetscoilovers för 6000 då? Det räcker väl knappt till en kinasats det eller har jag dålig priskoll kanske... | |
|
Jodå på Länk så finns det ett stort utbud och även på Ebay.de. Men jag har fan ingen koll på vilka tillverkare som är bra så därför vill jag ha lite rådgivning.. Det är ju ganska mycket pengar för lite skrot liksom... :) |
|
| Du kan väl länka till några satser du har hittat. Jag skulle personligen vara tveksam till billiga coilovers eftersom jag misstänker att det fint avstämda sportchassiet som hör till m-paketet är betydligt bättre. | |
| Ja precis det jag vill undvika! Ska kolla på vilka som jag tycker ser bra ut senare idag. Länkar allt då :) | |
|
Kör själv med billigare variant "JOM" och är nöjd med dessa. Kör även på bana med bilen. Köper du dem från JOM i Tyskland spar du ytterligare en 1000 lapp. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
kör med D2, andra bilen jag har det på. även polare kör med D2 och k-sport. där får du mkt för pengarna iaf. |
|
Okej, har ni några länkar till hemsidan där ni köpte det? Jag kollade lite på Schmiedmann och hittar dessa: Länk Kan det funka eller vad tror ni? :) |
|
| Här har du dom på ebay Länk | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
K-sport: radiopower.se D2: streetperformance.com |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.