|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Okay men du hade väl kunnat ta ut dem vid foto tillfället:-) |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Ute igen? Länk |
|
Ja. Intressant med utrustningen i den. Specifikt baksätet. Borde finnas prutmån på det priset. Jag skulle få den för 90 eller något rimligt bud 2012 när den rullat 18k. Dock beslutade ägaren för att behålla så det blev inget. 80 hade jag nog kunnat ge så som den såg ut då. Styling och fimpad dämpare som kommit på slutet är dock inte min kopp te. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
Länk |
|
| Alltid bra att skrota en prius, men fan inte en E39 M5. | |
thekinglives |
marin849:Hoppas ingen blev skadad, men visst är det väl bra att skrota lite M5or? Min i garaget blir ju inte mindre värd om några går åt, alltså fler M5 or till "talibanfolket" .................;) |
| Givetvis önskar jag ingen några personskader, men E39 M5 är en fantastisk bil och det finns redan alldeles för få! | |
| Min gamla m5a :( saknar den oehört! Nu när den ska skrotas känns inte ett dugg bättre. Bilen hamnade i fel händer tyvärr | |
|
Länk Länk |
|
![]() 26 Bmw M3 E46 -03 svensksåld 1 ägare
Audi Urquattro -85 nyskick 1 ägare Audi S4 B5 Avant -01 sv-såld 2 ägare |
Den bilen ville jag köpa när den var till salu :) synd bara att man inte kunde gjort det då, tråktigt på en fin M5 E39 som varit Kungens får man åker ju som en kung i dom :) Feel the Power |
|
Jim, den är till salu: Länk Men den har också varit inblandad i en krock. Krock: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Har sett kungen göra en fin fin burnout i den där på BirgerJarlsgatan i Stockholm efter att jag gjort hans pjäxor:-) | |
|
Nu har kungens gamla M5 fått en ny ägare. Enligt uppgift är den reparerad för 70-80 tkr. Nya ägaren är supernöjd och det är väl det viktigaste. |
|
|
Inte så farliga skador då mao :-) |
|
|
540is....titta på bilderna från Malmö, den var rätt mosad i fronten, och risken för ramskador är nog uppenbar. "Inte så farliga skador" skulle jag vara en anings skeptisk till, om någon M-bil kommer som import med motsvarande skada från USA ( total loss), backar dom flesta iaf. em3 |
|
|
Ja och 70-80 är nog utan kvitto samt en del eget arbete. Den ska vara riktad och rambenen lär vara utbytta med tanke på hur mosad den var. |
|
|
det var priset jag baserade mitt inlägg på - det var ett dåligt försök till ironi 70-80 får man nämligen inte ett skit gjort för :) |
|
|
Det beror rätt mycket på. Hos en aukt BMW verkstad kommer man inte långt för 70-80k. Köper man mkt delar från Tyskland och gör lämpliga delar av arbetet själv kan man komma ganska långt. Skadorna på bilden behöver inte vara helt katastrofala. Om kupe dörrar trösklar osv är oskrynklade (och inte hela bilen sne!) så är det ju rambenen och riktning som sagt men sen är det ju "bara" huv front och allt som sitter framför motorn. Vilket iofs är en del och rätt mycket tid går det åt. Måste vara en DIY?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.