|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej, såg denna annons nyss,Någon som säljer en Bmw m5a som tydligen kungen hade ägt? Länk:Länk | |
| Haha, såg den också. Jag glilar verkligen att jag får betala 50 000 extra för att kungen satt sitt skrynkliga arsle i den. :) | |
| hahaha ja lr hur. | |
|
Usel annons. Stephan |
|
| Känns som kungen hjälp till att utforma annonsen... | |
|
Minns ni? :-) Länk Mvh Philip |
|
| Vilken pajasannons. Och inte enda bild. | |
NeZaN |
O fyfan, t.o.m. snikutrustad. Saknar PDC ju! :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Om du syftar på bilden i Aftonbladet så saknar alla M5 från 99-00 PDC fram. Mvh Philip |
|
NeZaN |
Jaha, det visste jag inte :) Tänkte att kungen borde ha allt på sina bilar, men då var det ingenting :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Nån som kan bekräfta färg och utr. Fanns en bild i Aftonbladet, såg ut som Lemansblå icke facelift nån som vet mer ? | |
|
NeZan: PDC fram på E39 kom med faceliften modellår 2001. pimpen: det är ju en 00:a så ingen facelift och jag tror att färgen är Avusblå, fast det kan vara Lemansblå också, svårt att se. ___ //Ulf |
|
|
Fälgarna är en del kantskrapade och annat:) Välputsat som alla majestätets bilar. MVh ASken |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Det kryllar av kungabilar till salu just nu! :-) Här är en till: Länk Inte många rätt i den annonsen... |
|
Fint pris på den bilen! :-) Var det inte 50´mille som dom erbjudit "nattklubbsägaren"? :-P Kankske rentav någon av polarna som försöker skrammla.. |
|
|
Nån som kan bekräfta färg och utr. Fanns en bild i Aftonbladet, såg ut som Lemansblå icke facelift nån som vet mer ? Är det inte ROYAL BLUE? //Lasse |
|
|
Lemansblå, svart skinn -00. Mer vet jag inte. Mvh Philip |
|
|
"kungens BMW, som är något av hans favorit. - Den brukar användas av kungen när han kör själv, säger Mertil Melin." Aaah, än finns det hopp för kungahuset. :) Minns artikel i Teknikens Värld typ 1986 eller så "kungen sågs oftare bakom ratten i sin BMW M5 (E28) än i någon av hovets bepansrade limousiner" |
|
|
Nu är prissättningen mycket rimlig! Länk Mvh Philip |
|
|
200.000 till 119.000 Kungens värdehöjande förmåga var nog inte riktigt vad ägaren räknat med... "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
Man får hoppas att bilen inte lider av samma problem som kungen- "inte helt hundra alltså"... :)) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.