|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om man kan lyssna på Spotify Premium från IPhone och få denna helt synkroniserad med bilens ljudsystem? Dvs att man får upp låtlistan i displayen och kan skifta låt med rattknapparna utan att behöva kablar. Eller är det bara låtar lagrade på IPod funktionen i telefonen som kan streamas? Bilen jag syftar på är F11 eller nya X3 med bluetooth professional och Iphone-interface. Tack på förhand! | |
| Ingen som vet? | |
|
OK, jag har iPod i bilen (E65 2006) via iDrive (tog bort CD växlaren). Jag har inte testat iPhone 4 i bilen (jag använder en enklare med snap-in adapter för biltelefonfunktionen), men det går fint att ersätta iPod med iPhone och spela spela upp musiken via iDrive. Därmed borde det gå utmärkt att ladda ner musik via iPhone och spela upp den i bilens ljudsystem. Tyvärr kostar iPod gränssnittet en hel del. Om iPhone parar sig med bilens blåtand i min bil är okänt. Borde ju fungera i senare årsmodellerna dock. |
|
| Kollade vidare med iPhone via BT. Telefonen hittade för all del bilen men jag kom inte vidare - kan ej skriva in passkey i telefonen, måste kolla i telefonens instruktioner. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.