AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.279

m3 italien import

Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
Länk italien import av firman nu i år, den har all utruustning o färger som jag gillar. Den är servad 3 gånger i itlien men inga kvitton finns, o firman har gjort oljeservice på den. Jag kollade vem den stod på o den stod på en privat person, då gäller väl inte garantin från bilfirman? För övrigt är enda defekterna enligt firman kantstötta högerfälgar o liten parkeringsskada i fronten, bör lackas om.. Någon som kanske har kollt efter info på denna bilen, eller firman? Eller kan tipsa mig om hur jag ska göra för att kolla upp bilen? Vad ska man betala för den? Mvh patrik
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Rent personligen skulle jag betalat max 200tkr för objektet i fråga. Den huvudsakliga anledningen till att folk köper BMW-bilar i Italien är att priserna är mycket lägre än här hemma och i Tyskland. Jag tror du får mer bil om du åker ner själv. En snabb sökning ger denna 02:a som rullat hälften av den du kollat på och kostar 50 lakan mindre.
Länk

Finns billigare objekt också, den här var visserligen lite fult stylad och en 01, men 100tkr är bra pris för en M3 E46 cabrio:

Länk

Internationellt E34 M5 register Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Bara klädseln kommer göra den där bilen omöjlig att bli av med i efterhand. Gräslig.

-------
//Lövet
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Saknar stolsvärme som de flesta italien import.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Är den 01:an för 11'€ verskligen en seriös annons? Den ser väldgit fräsch ut i inredningen bl a. Känns väldigt billigt även för att vara i Italien.

___
//Ulf
Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
Oj, priserna i itlien va ju rätt imponerande, säskilt den för 11k . Synd bara att mn inte kan italienska:)

Jag hade lätt kunnat tänka mig dom blåa stolarna, men inte för 245k.. Och särskilt inte när man nu vet vilken vinst det ligger i den bilen, ja menar vad kostade det totalt o få den körklar i sverige, 160-170?
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Man ska ha klart för sig att begreppet "skick" kan skilja sig markant mellan säljare i italien. Billiga bilar kan visst vara fina, men ta det mesta som sägs med en nypa salt är mitt tips.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.