|
|
|
|---|---|
|
Som topic lyder så ska jag slänga i asfaltsmatta för att det vibrerar lite väl mycket så det låter illa när jag åker omkring och basar. Någon som har dämpat bagaget samt luckan och skulle vilja visa lite bilder på en bra lösning, kanske även en film på hur det låter när du 'basar'(plåtskramlet alltså)? Vore väldigt tacksamt då asfaltsmatta kostar en och annan krona. | |
| Inte alla på en gång, måste hinna svara också! :) | |
|
Jag tog bort klädseln på luckan och fyllde den med dämpull även upp i hatthyllan och satte fast nummer skylten med dubbelhäftande tejp gjorde stor skillnad |
|
| Skylten löste jag genom att sätta sittdyna som jag skar sönder bakom, så den låter inget. dämpull, menar du vanligt ull eller något speciellt? | |
|
Sån man bygger baslådor med mkt ljud på min e36 kom från hatthyllan tryckte även ner ull innifrån bilen längst bak mot bakrutan |
|
|
Finns ju lite olika man bygger lådor med, men jag tror jag förstår hur du löst det. tog du bort hatthyllan när du la dit det, eller pressade du in mellan? |
|
|
Pressade in mellan finns hål under hatthyllan med så man kommer åt rätt bra utan att demontera |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.