|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Undrar om man ska köpa denna till frugan. Länk och vad tycker ni att jag ska betala för bilen? Den är ju verkligen snål utr men låga mil. | |
| eller kanske denna?Länk! | |
|
Om du nu skall lägga ut den summan för en bil för henne borde du väl åtminstone låta henne få sitta på skinnstolar ;) Bilar utan skinninredning ser ut som f-n :) BMW M-POWER |
|
|
betala 170 tusen för en e60 utan komfortstolar eller sportstolar är slöseri med pengar AlanO |
|
| så du menar att hon kommer sitta bättre i komfortstolarna!? | |
| Varför inte låta henne ta en av dina och unna dig världens semester? | |
|
jag kan bara säga att jag har haft med o utan komfortstolar, jag skulle aldrig köpa en e60 utan. Man sitter mycket bättre och bilen blir lättare och sälja sen. AlanO |
|
|
här har du en bra bil som du säkerligen kan pruta ner till 170000:- Länk den har sportstolar med skinn, den nya motorn på 258 hk, Mycket piggare och drar mindre bränsle. Automat är måste på en e60, det enda som saknas på den bilen är taklucka. för mig så är det inte jätte stor skillnad mellan komfort o sportstolar, för vissa så är det jätte viktig att det ska vara den enda eller det andra. killen har säkert glömt och skriva en hel del utrustning på bilen. ge reg numret till din lokala bmw handlare så får du ut en utrustningslista. Hade jag inte köpt min Z4 nylgen så hade jag slagit till AlanO |
|
|
Frugor världen över vill ha en cab! |
|
Roffa1 |
Är TS verkligen säker på att frugan vill ha en stor och svårmanövrerad BMW ur fem serien? Annars brukar väl tre serie modellen falla det motsatta könet i smaken. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.