|
|
|
|---|---|
|
Hej! Sitter lite i bilköpar vägarna och har tittat runt på E60 och E91. Idag dök denna upp på blocket: Länk Någon som har någon info om denna som kan vara bra att veta? Känns för billig för att det ska vara helt hundra. | |
| Verkar lurigt, samma bil här... Länk | |
|
Bilen står på en Stephan Wilck som ska bo i Västra Frölunda. Numret som är angivet i den annons jag länkade är registrerad på en Stefan Bjelk från Vellinge. Ena stunden 132tusen, sen andra stunden 121tusen. Lägg på import på det hela så blir frågan om det ens är värt att titta det upp närmare. |
|
|
Länk Tror det summerar allting. |
|
|
Aaaah... Blocket borde börja städa lite! |
|
|
Ser man en bil som har ett orimligt lågt pris är det till 99,99% säkerhet någon sorts bluff. Så städningen gör man ganska enkelt själv... Jag förstår att det är lite irriterande med fejkade annonser men att varje fejkannons på blocket även ska få en eller flera trådar på autopower tycker jag känns lite irriterande. Jag vet att jag inte behöver läsa dom, men det är ju så uppenbara bluffar ibland att det inte känns värt att diskutera. __________ Mvh Grelle |
|
|
Håller med Grelle. Ett exempel till här nedan Länk Börjar man fundera på om denna annons är på riktigt eller inte bör man ha lite brist på verklighetsuppfattning. Varför skulle man sälja bilen på blocket till ett pris som du skulle lätt få många tusenlappar mer om du skulle lämna in den på en bilfirma.... BMW M-POWER |
|
| Ni tillförde verkligen mycket. Bra jobbat killar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.