|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vars man hittar ett komplett set med svarta njurar till M3 E46 med bra passform och kvalité?? Köpte njurar av Schmiedmann men det var riktigt taskig passform på dom, går knappt att få fast :S Tacksam för svar! =) | |
|
På E-bay finns en hel del svarta njurar, vet dock inte kvalitén på dem. Kan tillägga att jag bytta mina njurar i vintras, original till nya original och det är lite smålurigt att få dem att sitta korrekt. Så passformen på Schmiedmanns njurar är kanske inte fel utan bara som originalet - väldigt tight. Mvh Jimmy |
|
|
Tack för tipset. Men handlar helst av nån firma i Sverige. Har testat flera gånger att montera tillbaka original njurarna, och med dom är det inga problem. Problemet i de svarta njurar är att man inte får dom att sitta fast, när dom väl sitter där så ser det helt ok ut, förutom att dom är lösa. Kanske går att böja och modda plastfästena men det vill jag inte när man köpt nya grejer =) |
|
| Länk Här har dom njurar. | |
|
Jag köpte mina kolfiber njurar hos schmeidmann och dom passade fint fick ta i lite när man skulle få in dom i fästena bara |
|
| www.modbargains.com Smidigt och snabb leverans och framförallt väldigt hög kvalitet på njurarna jag fick samt sidogälar(m3e46) | |
|
Hej, Beställde ifrån www.stealthauto.com grym kvalité och snabb leverans (från staterna) (Bild: Länk Mvh Jocke |
|
|
Tack för tipsen! Twinsturbo, Var det dom mattsvarta du köpte från modbargains? Vad gick frakten på? =) |
|
|
Ingen som vet av nån firma i sverige som säljer svarta njurar med bra passform och kvalite??? |
|
|
scstyling har nog. Har köpt svart grill till e36 passade bra men det har även till e46 vet dock ej passform på dessa. MVH Martin |
|
NeZaN |
Kan nästan garantera att alla stylingfirmor har samma kvalitet och passform på sina grejer. Förmodligen är det samma tillverkare på det mesta. Jag skulle köpa på Schmiedmann om jag vore du. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.