|
|
|
|---|---|
|
Hej. Vilka sidor finns det styling för BMW e60 ( 523i ). - Jag har kollat runt på olika sidor och ser en hel del styling för e60, men då ser det mer ut som om det är styling för m5:or, när jag kollar på flera bilder. Det oroar mig lite så jag inte beställer helt fel bodykit och så vidare och att det till slut inte kommer passa min. - Finns det stora skillnader på 523i bodykits och M5 - varav båda då är e60 - passar dem båda bilarna? - Det med PDC fram och bak vet jag redan. Sedan den största frågan är ju vilka hemsidor finns det att kolla upp styling på? tittar runt tex på stylit.se och så vidare, men det passar inte mig i smaken. så hemsidor hade varit trevligt, och lite beskrivningar vad det vikta är att tänka på, detta är det första projektet jag ger mig in på när det handlar om styling osv. Tack på förhand. F.O | |
| Det du framför allt ska tänka på är att värdet på din bil sjunker massor i samma ögonblick du stylar den. Den kan t.o.m. bli osäljbar. Det är bara 23-åringar som tycker styling är fränt. De som är äldre, alltså de som har pengar, hatar det. Så, valet är ditt. | |
|
Nåja Bengt C, nu skall vi inte döma innan vi sett resultatet... Kolla Schmiedmann och Hamann, de har snygga grejer som också kostar en slant men håller OEM kvalitet. "Spoilernytt" har ju en annan kundgrupp, och där hittar du en hel annan typ av styling. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Jag gör det för mitt egna intresse för att jag gilkar det. Att sälja den är inga problem eftersom jag kör andra bmw bilar denna vill jag fixa över det vanliga. Tror inte styling tillhör någon målgrupp direkt det handlar om pengar.. Och jag är redo för att kasta så mycket det krävs för att få den som jag vill. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.