|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Bilen har haft totalt 5ägare lite mycket för dom miltalen, Reg nr: WHD720 |
|
|
Att man får ett högt inbytespris är bara ett tecken på att handlaren har en god marginal på sin bil dvs att man inte prutat ner priset tillräckligt. Jag tror att den bästa affären blir oftast att sälja sin bil själv privat och sedan köpa en bil för pengarna, då har man bättre utgångsläge att få ett lägre slutpris på bilen man vill köpa. BMW 4 Life |
|
| Tyvärr så tror jag att det är ett missförstånd från både säljaren och köparen. Det kan omöjligt skilja 45' i inbytespris mellan två i det närmaste identiska bilar, med 1 dags mellanrum. | |
|
Nu ska du inte vara bitter. ;) |
|
| Jo, jag har legat sömnlös de senaste dagarna....tänker på alla möjliga hemska tankar ;-) | |
|
Det är alltid lite spännande att höra att folk har folk fantastiska inbytespriser - men ändå gör de inte affär. Då har ändå Stanic haft sin 325a till salu i säkert 6 månader. Vill man inte handla? 5 ägare säger inget utan att veta vilka de är. Min gissning är att åtminstone 2 av dessa är handlare. ------- //Lövet |
|
|
Tror också det är 2st firmor kanske 3, har skickat mail till VV så jag vetar på svar. Kunde bilivt av med bilen redan i feb månad men men |
|
|
Fick ägare listan idag, dock saknas den 5,kan vara Bmw sverige Nr Förvsdat Pers-/Orgnr Namn & Adress 1 2011-04-20 AUTOWÅX BIL AKTIEBOLAG BOX 2117 650 02 KARLSTAD 2 2008-03-26 Privat ägare 3 2008-02-14 AUTOWÅX BIL AKTIEBOLAG BOX 2117 650 02 KARLSTAD 4 2004-11-22 Privat ägare |
|
|
Bilen är tagen i trafik 2004-11-19 så den första ägaren hade bilen bara i 3 dagar. Mycket möjligt att det var BMW med andra ord. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.