|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Fick ett mellan pris 34,000kr om ja byter in min 325a mot denna 530 Länk ska man ta det tycker ni? |
|
|
Hur är din 325 specad och hur många mil? Jag blev erbjuden 135k (9'mil comf+adv.pkt + skinn) för min nyligen. |
|
|
Det här misstänker jag är Stanic bil: Länk Du har fått ett bra inbytespris. ------- //Lövet |
|
Roffa1 |
Stanic: Försök istället hitta en 530i med 258hk motorn. |
|
Fast då får han inte 165 i inbyte, jag lovar. ------- //Lövet |
|
|
Ta det budet, för jag tror (egen erfarenhet) att du inte får mer än 130k för din bil på privatmarknaden!! //Marin |
|
|
Sikta helst på en 258hk och gärna facelift. Om du kör så lite kanske ett lite högre miltal är ok? Länk Länk |
|
|
Japp det är min bil där uppe! Klart jag får mer än 130,000 om ja säljer bilen privat!Fick bud på 170,000kr när jag la ut bilen första gången på blocket i feb månad men ville inte sälja den för det,idag så ångrar man sig kanske men men så är livet. jag vill ha en 5-serie med 218hk lr 258hk! men hittar inget för ett hyfsatt pris och under 6-7000mil |
|
| Den i lund kan vara något. | |
|
Fick 135,000kr för min vid byte mot den gråa i Lund, Men detta är ju via email,man kan ju säkert få någon slant mer efter att dom har sett bilen osv |
|
|
satsa på en 530 från 2005 o framåt. en underbar bil att köra. få gärna till så mycket utrustning som möjligt. komfortstolar är ett måste AlanO |
|
|
För skoj skull ringde jag på samma bil, och jag skulle bara få 120k för min bil, som har mer utrusning än din men har gått 1,8' mil mer. Ärligt talat, får du 165' i inbyte...ta det! |
|
|
tycker också att det var ett bra mellanpris om du tänker på att bilpriserna rasat en del sen i februari. Det finns ett stort utbud av beg bilar i bilhandeln och snart börjar en del handlare säkert få problem med likviditeten och tvingas sälja ännu lägre. Bankerna är ju tuffare med kreditgivningen och just E60/61 kommer att öka i utbud vartefter framgångarna med F10/11 fortsätter. Läge att pruta alltså på dessa bilar. Den var fin den som du länkade till men saknar vad jag kan se sportstolar och det ville du ju ha? Den var lite snålt utrustad för att vara en 530. Skulle nog (om du kan) lägga lite mera och ta en med M-sport som har bättre utrustning och bättre andrahandsvärde, gärna förstås 258 hk. /Anders |
|
|
Vad sägs om denna Länk NAVI är inte med, men nya motorn, m-paket, komfortsäten <10kmil samt sv-såld kompenserar. |
|
|
Marin; Vad är det för skillnad på din o min? Att du har skinn i din? |
|
| den blåa m-sport är också fin men om jag lägga ut pengar så måste jag ha en bil under 7500mil | |
|
165' i inbyte, Marin får (för sin mer utrustade bil 120') det är bara att slå till. Fattar inte vad det är för bilhandlare som ger den typen av pengar i inbyte för en bil som privat säljs för tiotusentals kronor mindre. Länk ------- //Lövet |
|
|
Jag har skinn + 17" hjul, men det spelar ingen större roll. Får du 165' är det bara att köra på det. Personligen skulle köpa den där 530n omgående om jag fick 165' för min ;-) |
|
| Visst är det ett jätte bra pris men det känns endå som om ja byter ner mig på ett sätt! o tjejen tvekar lite också för det är hennes bil. | |
|
Gällande ditt första förslag: + Mycket lågmilad, bra skick och mycket bra pris för dina gamla bil. - Ovanlig låg utrustningsnivå, speciellt på en 530, Kan du förlika dig med låg utrustningsnivå för en 530 så gör du förmodligen ett bra byte. Att tänka på är att det enda i utrustning som du missar jämfört med nuvarande bil är den utökade klimatanläggningen. Så även om 530:an är snikad så har den mer prylar än er nuvarande 325:a eftersom en 530 hade generellt högre utrustningsnivå som orginal jämfört med 325. Exempelvis så var skinnet standard på tidiga E60 530. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.