|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej, Var o kollade och provkörde denna Bmw 525i -06 Länk Bilen är i fint osv någon liten repa på fronten men inget allvarligt Säljaren kunde gå´ner till 180,000kr men jag vill ha ner det ännu mer Vad tycker ni det är rimligt att betala för den? Mvh | |
Roffa1 |
Eftersom 325i motorn på 217hk redan är orkeslös i den lilla E90 karossen, så skulle jag istället rekommendera dig en 530i. hittade denna pärla på samma bilfirma, visserligen lite äldre årsmodell men med betydligt färre mil och mer utrustning. Tror du har större chans att pruta på 530:in. typ 180.000:- mkt bil för pengarna och mer körglädje... Länk |
|
japp ja vet kollade på den oxå riktigt fin är den o välskött, finns inget att anmärka alls på bilen, synd bara att det inte är den nya motorn i:( skulle jag gå på utr så tar jag 530n direkt men går jag på årsmodell så lutar det åt 525an den gick riktigt bra nästan lite bättre än min 325a! |
|
|
217hk kräver varv och då rör den på sig ordentligt. Under 4'rpm händer inte mycket. Men den är förhållandevis snål. 180k är väl ok pris för att vara på bilfirma. Privat kanske 160-165k. Mvh Marin |
|
Roffa1 |
Tycker nog att 525:an är sparsamt utrustad, nästan på gränsen till "tomhylsa" standardstolarna är ett exempel. avsaknaden av komfort/sportstolar gör bilen mindre intressant både nu och likaså när du själv tänker sälja den. Tror du kan hitta ett betydligt mer intressant objekt på Blocket (privat) för dessa 180.000:- |
| Med så låga miltal?Har kollat runt lite men hittar allt över 200,000 | |
Roffa1 |
Begärt "fantasipris" är ej slutpris;-) |
Roffa1 |
Länk |
| Den är väl USA import? | |
| USA-specs samt saknas antracit innertak. Fail :) | |
|
Ja, USA-import med eftermonterat M-sport utvändigt. För 180-190' så borde det väl gå att hitta något lite mer spännande än den 525:an som det länkas till ovan. Visst milen är låga men utrustningsnivån är väldigt låg. ___ //Ulf |
|
| hittade denna 530n Länk idag men oxå snålt utr,till o med snålare än den 525an ja provade! | |
|
Snålt utrustad för att vara en BMW 530 -05, men topputrustad om man jämför med den övriga bilparken. Vad mer behöver du? |
|
|
Lågmilad -6000mil och riktig Klima! sportstol lr komfort allt som behövs! max pris typ 175-183,000 |
|
| 200.000kr för en 525i/530i 04-06 känns spontant ganska dyrt. Typ 50 lock för dyrt, men de kanske står sig så pass bra i värde? | |
|
Ingen BMW, men ruskrigt fin bil iaf. Länk |
|
|
...ruskigt ;-) Ännu en fin A6 Länk |
|
| audi bilar är fina men inget jag kan tänka mig att äga. | |
|
Den hos Engströms såg lika attraktiv ut som ett paket knäckebröd. Gud så trist i utförandet. Den röda däremot kan jag hålla med om såg trevlig ut. ------- //Lövet |
|
|
+200hk, <6000mil, sportstolar och max 185lax begränsar ju utbudet en aning i den storleksklassen. |
|
| ja det blir att man får väl lägga till lite mer eller ta en 04-06 med hyffsad utr | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.