|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad tycker panelen att man kan sälja 17" vinterdäck för...det är M3-fälgar på?!Passar E46-karossen...kanske nån annan kaross oxå?!Nån som vet?! | |
| Beror ju på vad det är för däck, hur bra däcken är och vad det är för fälgar, original eller kopior osv... | |
| däckmärke vet jag ännu inte..:) men om 2 v vet jag..det e ca 80% kvar av däcken.-.fälgarna är 17" BMW M3 Org | |
|
Runt 4000 om grejerna är i bra skick utan stora kantstötningar ------- //Lövet |
|
| Är dom till M3:an? Isåfall så stämmer väl fälgarnas ET till bara till M3. Eller? | |
|
Har satt ut annons nu iallafall..tycker ni det är ett rimligt pris? Länk |
|
|
Jag tror inte du kommer få ens i närheten av dom pengarna för ett par vinterdäck såhär års. |
|
|
...och det är e46 m-sport fälgar, inte m3. |
|
| Asså..E46 M-sport fälgar!!de va som fan...Då vet jag de...thx Carlee82 | |
| Observera att det finns två olika versioner av dessa fälgar med. De må se likadana ut men ET skiljer sig en hel del samt bredden på bakfälgarna. Du kan själv se skillnaden på denna Länk så se till att du vet vilken variant det är du säljer innan du lovar att de passar alla E46 modeller. | |
| Bakdäcken passar bara M3. Framdäcken funkar på alla E46. | |
| Hur gamla är däcken som sitter på. Vilket tillverkningsår/vecka har de? | |
|
På de bilder av Biancas nya bil där den hade dessa fälgar monterade så såg det ut som dom satt ganska långt in så det skulle inte förvåna mig om det är det ET som passar alla E46. Bianca: kolla bak på fälgarna för där står både bredd på fälgen samt ET och lägg ut detta i annonsen så slipper du missförstånd och lägger över ansvaret på köparen. Att skriva att dom passar på alla E46 kan ju som sagt vara att lova lite för mycket. Själv skulle jag stoppa undan dom nu och lägga ut dom på annons i oktober/november istället. ___ //Ulf |
|
| Programmer:Bra ide´...kollar upp bredd på fälgen samt ET..ska kolla tillvår på däcken oxå | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.