AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.610

köpa 545i e60

la
63
laddish
540i G31 UE
520D F11
Tja

Har varit ute efter en m3 e46 men har ändrat mina tankar
och fick syn på en 545i e60 som värkar vara riktigt bra skick
köper den antagligen om några dagar men tänkte kolla med er här vad ni tycker, är det en bra problemfri bil ? Är det någon här som har varit och kolla på bilen jag länkade till? bra pris?

Här är annonsen
Länk

Mvh
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Lus bil här på forumet är till salu, skulle jag vara på jakt efter 545 så hade den varit väldigt intressant. Individual med M-paket.

Dendu länkar till väcker inget hos mig.

There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time.
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Endast 7600 mil och två ägsre gör den intressant även om den är ganska anonym i övrigt. Men utrustningslistan är inte lång för att vara toppmodellen.
la
63
laddish
540i G31 UE
520D F11
Ok vad för grejer har en full utrustad e60?
och hur mycket tror du e60 har sjunkit i värde på ca 2-3 år?

mvh
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Såg nu att den är manuell, vilket gör den väldigt eftertraktad eller väldigt iskall.

Avsaknad av Navi professional är tyvärr lite tråkigt.

Det är för långt att lista all utr. Du får kika runt lite på blocket och bilda dig en uppfattning av vad andra bilar har.

Svårt att säga hur mycket en bil sjunker, men räkna med ca 10 000 - 15 000kr i årsmodell per år och 15kr milen på en sådan vid dessa miltal och år?

Iom att bilen är manuell så kräver den en köpare som vill ha just V8 och manuell, denna köpare kan säkert tänka sig att betala lite extra för rätt bil. En person som dock letar V8 och automat vill nog inte ha en manuell även om det skulle vara väldigt billigt.

There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time.
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Varför hålla på att manuellpeta och krångla när det finns modern automatik som gör det åt en.
la
63
laddish
540i G31 UE
520D F11
Vad för bra funktioner är det med Navi proffesional? Denna bil har ju nån navigator men är det en mindre modell? och finns det gps i den och vad för andra funktioner finns i den? Sen står det också att den har HiFi-system DSP Professional är det något bra eller är det ren skit? Tycker inte om automat , vill kunna koppla när jag vill :)

Mvh
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Hifi Prof är det bästa systemet som gick att få till den bilen. Navigator verkar den inte ha. Annars så visar Navi Prof vägen med kartor medan Naiv Business enbart visar med pilar.

___
//Ulf
la
63
laddish
540i G31 UE
520D F11
Köpte bilen jag länkade till och är riktigt nöjd med den:) + att den har mer utrustning än vad som stod i annonsen

Mvh
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Trevligt!

Själv tycker jag att modern V8 och manuell låda låter som en ypperlig kombination. Mer utrustning är alltid trevligt!

Är du redan användare? Logga in i menyn.