|
|
|
|---|---|
|
Har BMW Scanner 1.3.6 som jag läst ut felkoder med. Funkar perfekt förutom att jag får noll information om vad felkoderna står för!! Nån som har detta program som lyckats lösa detta på något sätt? | |
| Har aldrig kunnat läsa ut felkoder själv, men har ett roligt program på min Android telefon där alla BMW felkoder är förklarade. Har du en Android så sök bara på BMW på market så hittar du det snart :) | |
| Ingen Android här inte... Finns det inget motsvarande program till finska lurar? | |
|
Android är inget specifikt för svenska telefoner utan ett operativsystem som bla htc och ericsson använder Såg även ett program på Android marketplace som kan läsa av felkoderna via bluetooth ingen aning hur bra det funkar |
|
|
INte många steg från denna tråd hittar du tråden om andriodprogram och odb-II-pluggar: Länk /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Jo men jag menade naturligvis till min Nokia...:) | |
| Det finns Nokia lurar med Android ja :) | |
| Vilka Nokia har Android? Låter skitmysko! | |
|
Android är ett operativsystem och mjukvaruplattform för bl.a mobiltelefoner som ursprungligen utvecklades av Android Inc., ett företag uppköpt av Google 2005.[2] Android är baserat på en modifierad version av Linux-kärnan. Programmen till plattformen skrivs i icke-standardiserad Java-kod som körs på den virtuella maskinen Dalvik. |
|
| Åfan. Vilka Nokialurar har Android? | |
|
Min Nokia N8 har iaf Symbian. Hittade precis ett blåtands program som heter OBDscope som ska passa denna. Nån som testet? |
|
| Eller så tjackar man en sån här Länk med USB-ansluting och allt och slipper man fumla med div robotar ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.