|
|
|
|---|---|
|
Länk Som sagt är det någon som har kollat upp denna bil angående historik med miltal osv? Tänkte den har ju legat ute ett tag på blocket nu och nån måste ju vart lite inne på den kanske ? :) | |
| Eller, är det någon som vet hur jag på bästa sätt tar reda på att mätarställningen stämmer? | |
|
- Beställ serviceutdrag från BMW så ser du lite historik. - Ring till de verkstäder som servat den och verifiera. |
|
| Hoppar den bilen, drog ut fax från transportstyrelsen om bilen vars de kom upp en oroande sak som gjorde mig ointresserad. Ett tips till andra spekulanter iaf... | |
|
Jag tycker ditt tips till andra spekulanter är ganska dåligt om du inte skriver vad du upptäckt. __________ Mvh Grelle |
|
|
Visst... Senast godkända besiktning: 2010-01-18 Vägmätarställning, km: 74007 Sen på utdraget från transportstyrelsen Efter inspektion på väg 2010-03-22 polisområde kalmar finns följande brister konstaterade för åtgärd registreringsskylt fram saknas Noterad mätarställning 2010-03-22 112493 km Sen om polisen noterat fel mätarställning vid kontrollen eller om besiktningsmannen vid regbesiktningen mutats till att skriva felaktigt miltal orkar jag då inte ens gräva nå mer i. Man ska ju trots allt sälja vidare bilen själv en vacker dag, och vill då slippa ha såna oklarheter om ens egen bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.