|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tack alla för en supertrevlig dag. Tur jag hann hem i tid, nu ösregnar det. | |
|
Då får jag kontra med att jag "överraskades" av ett regnoväder av sällan skådat slag mitt uppe på Hallandsåsen. Det var jag och flertalet bilar som fick se ett väggmoln med åska och kraftigt regn forma sig som en liten supercell. Ingen tromb tyvärr... eller som tur är menar jag! ;-). Trevligt folk, 20 koppar kaffe och en massa fina bilar, vad mer kan man önska sig? |
|
|
Lite bilder finns på följande länk. Länk Mvh NK |
|
|
Ja, visst var det en trevlig dag. Mycket fina fordon och trevligt folk. Här kommer lite bilder från dagen. Hoppas länken funkar, första försöket.... Länk |
|
|
Testar igen.. Länk |
|
|
Hmmm.. Länk |
|
|
Länken fungerar från första början, men man får CTRL C:a själv! Mvh Philip |
|
|
Jag får ta på mig den passningen, med fruktskål:-) Var ju inte vidare genomtänkt att åka hemmifrån utan något att lägga frukten och godiset i. Men ni var änna rätt dårliga på att äta. Vi får vel handla in Schwarzwald-tårta och Tysk öl till nästa år. Håller med om att höjdpunkten idag var den fina 503:an, som god nummer 2 för mig var den röda Lamborghini Espadan. Här kommer mina bilder. I vanlig ordning fylls albumet på utöver i veckan: Länk |
|
|
Här kommer några av mina bilder från årets Tjolöholm. Länk Skicka ett mail om ni vill att jag döljer ert reg.nr eller om ni vill ha någon bild högupplöst. Mina bilder från förra året finns här: Länk /Fredrik Kraft Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Grymt fina bilder Fredrik. Du har mail. | |
| Tack M.A och Fredrik. Kul med lite olika infallsvinklar och fokus. | |
| Tack till M.A oxå, för fina bilder :) | |
|
@M3E30.se Kanonbilder! Det märks tydligt när man vet vad man gör och har rätt verktyg :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
| Maria, nu finns det ett par bilder på Topztern också | |
|
Tack åxå till Morten för fina bilder! /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
| Så fina bilder på min TopZter, Tack så jättemycket Morten :) | |
viobebe |
Besviken på dig Morten inga bilder på VW, men det spelar ingen roll jag tar igen det på Bug Run där det kommer enbart finnas riktiga bilar ;-) |
|
VW? Det var det där som stod längst bort på grusplanen, va? /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
viobebe |
Hahahah.... Det är kanske dit ni blir förvisade nästa gång... |
|
Hehehe...Ja, men eller hur?! :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.