|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte att det kunda vara dags att göra lite reklam för detta evenemang! Snart är det dags för en dag på Tjolöholm. Förra året var ju en kalasdag med fint väder och en fantastisk BMW-monter. Hoppas på något liknande i år. Min E30 skall in på recond nästa helg så den glänser när det är dags. Hoppas på många fina bilar, fint väder och en massa BMW-fantaster. När: söndag den 22 maj kl 10 till 16. Var: Tjolöholm slott mellan Varberg och Göteborg. | |
|
Hur gör jag för att anmäla mitt intresse för BMW montern på Tjolöholm & vilken tid ska jag senast vara på plats ? "When i get high, i get high on speed" |
|
|
Sista anmälningsdag var dessvärre 7/5. Länk Vice Ordföranden Magnus Rosén kan svara på vidare frågor som rör allt gällande vår monter på Tjolöholm. Mvh Philip |
|
| Ser verkligen fram imot detta. | |
|
Ser verkligen fram emot detta! Ska bli kul!!! Putsa, Putsa, Putsa, Putsa :-) Campingstol inhandlad - hoppas vädergudarna är med oss... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Det är väl just det som är problemet. Vädret ser inte ut att bli så fördelaktigt. Mvh Philip |
|
| Förmiddagen ser bra ut enligt GP.s hemsida, men eftermiddagen ser ut att bli lite blöt. | |
|
Hav tröst... yr.no spår nu regn i Kungsbacka från ca 19.00, hoppas de sett korrekt i kaffesumpen ;=) /Stefan |
|
|
Mycket tomgångskörning som gäller på söndag då. Framförallt med M5or och 750i så får vi upp koldioxiden och medeltemperaturen lite ;) Vi får hoppas på det bästa! |
|
|
Glöm inte att kolla slingan för tiden i Sandsjöbacka på söndag. mvh Daniel |
|
|
Kollar o kollar o kollar o kollar o kollar.... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Gott folk! Vi ses på plats runt kl 8 på området. Mvh Philip |
|
|
Hoppas Ni får en kalasdag med bra väder, har kakracet i 08 att deltaga i. Mvh Asken |
|
|
Otto, Norrmännen är allt bra duktiga på att spå väder ;-D Kvart över fem och precis hemkommen till Kållered så kom regnet, och som det öser ned ;-( Vi hade i alla fall tur med vädret så länge vi var i Tjolöholm och tack för trevligt sällskap ;-) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Ja, tack alla för trevligt sällskap! Det var bara engångsgrillarna som saknades, och eventuellt några "väldigt efterfrågade" fruktskålar ;-) Mvh Philip |
|
|
Förstår vinken fast den var fin :-) Detta med att ställa fram några plastpåsar med äpplen o bananer tillsammans med klubbregalia var bara en av mina många reflektioner under dagen ;-) Låt mig säga så här; I Alfa Romeos monter rådde tysk ordning och reda.... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Tack för en mkt trevlig dag. Fantastiskt kul att få se en BMW 503 också även om den stod lite avsides. Den var så fin. Spöregnade hela vägen från Lödöse hem till Trollhättan. Ses o hörs!!! /Krister |
|
|
Ja, 503 coupén stod fint där intill en 300SL - grym kombo :) En trevlig dag, tiden bara försvann :o |
|
|
Tack för en fantasiskt trevlig dag, första besöket på denna träff gav verkligen mersmak. Nu kommer de första regnstänken i Jönköping, vi hade verkligen "tur med vädret". /Stefan |
|
|
Väldigt trevlig träff! Lär besökas igen! ;-) Mvh Michael |
|
|
En kanondag var det, bra väder, fina bilar o excellent sällskap! Hann precis in i garaget, innan regnet började hälla ner :-)))) La ut ett gäng bilder på FB. Tror faktiskt merparten var icke BMW-relaterat... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.