|
|
|
|---|---|
|
Hallå där. Är det nogån där ute som kan förklar för mig hur man byter nummerplatsbelysningen på E39? Har tittat och förskt, men går ej. Det finns ju ingen skruv för att lossa glaset, som det finns på dom flesta andra bil märken. Jag har försökt bänt o vridit,men vågar inte göra så mycket ifall det skulle gå sönder. Ska man bara bända o vrida? Har mina fastnat på nått sätt då? Väldigt tacksam för svar ! Mvh Mr_Cus | |
| sitter med ett metallklips,dra det mot venster på venstre side og høger på den andre samtidig som du drar ut så kommer hele plastdelen med lampan ut,bruker å sitte godt fast i rosten,en smørkniv går bra til å presse ut lampan. | |
|
Okej okej, får ta och prova det sen då =) Får ta i lite mer än vad jag gjort =) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Skulle plasten gå sönder så är dom inte dyra alls. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| dessa kanske ledvarianten borde ju va bättre . Länk | |
| Ja led er fint men dårlig passform på ledljusen,måtte bruke litt silikon (på tub) for at det skulle bli bra. | |
|
Men jag vill bara veta hur man får bort hållaren :) Ingen som vet? Går man från insidan eller utsidan? Hur gör man? Mvh M |
|
|
Les denne tråden. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.