|
|
|
|---|---|
|
För er som missat, börjar närma sig nu. Länk Kan själv inte komma, men hoppas träffen blir lyckad för er som åker. Just nu bara 2 svenska 8:or anmälda. Mvh DuNegro | |
|
Nej du har fel i det vi är tre eventuellt fyra som skall åka vad jag känner till. Du kan ju gå in på 8er.se om du är registrerad så ser du en uppdaterad lista på vilka som kommer. Ja vi får hoppas vädret håller i sig, tror säkert det kommer att bli en kanon träff. Synd att inte fler svenska bilar följer med men det kommer ju den eropeiska träffen i Polen i september där vi kanske kan bli fler. /Per |
|
|
Hej hadde just ett samtal med en av arrangörerna som meddelade att det är inga problem att anmäla sig, så varför inte ta en vacker tur med frugan/sambon till Stavangen veckan före midsommar, tror som sagt det kan bli en bra träff. Fundera Fundera och Anmäl. /Per |
|
|
Hej alla! Har efter en massa hattande hit och dit i världen och inom Sverige, kommit på plats i civilsationen, Helsingborg närmare bestämt. Är tillbaka i bilen och nu tydligen t.o.m. på forumen. Det är fantastiskt vad mycket info det finns här, på 8er.org och de andra amerikanska siterna! Vi E31-ägare är verkligen entusiaster. Själv har jag skumma elfel just nu, som jag börjar misstänka beror på att generatorn börja ta slut. Har hittat en del del info här och där om att det ofta räcker att byta kolen: Nr 17 här om jag fattar det rätt. Länk Verkar som en ny generator kostar 5000kr och att kolen kostar en hundralapp eller så (€6 på bmwfans.info.) Hade verkligen extremt gärna hängt med på träffen i Norge, men jag har fullt upp med förberedelse för när min ryska fru flyttar hit från Moskva just då i Juni. Får sikta på Polenträffen istället, och att jag förutom generator och nya däck, även har fixat mina insugsspjäll och bytt katalysatorer. En hel del off topic, men det var ju ett par år sen jag var inne i svängen! =) !!! E31-träff i (syd)Sverige i sommar - läs tråden under träffar!!! |
|
|
Nu har denna träff tagit slut vilket blev en super träff, läs mer och bilder under träffar "Intresse poll om en träff i Stavanger" /P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.