|
|
|
|---|---|
|
Hej Hittar inte riktigt svar på min fråga så... nu efter vintern när jag ska starta den så händer det att jag inte får ur växel när jag ska starta, alla "vanliga" grejer är kollade så som huvsensorer, håller jag på bråkar med laddare en stund så hoppar nollan i men fast jag kört ett bra tag efter detta så kan den vara likadan igen efter ja stannat och testar starta igen, laddningen är ok och batterit är nytt, 75amp, rek. 80amp, de kan väl inte vara så känsligt? Det verkar inte vara smgpumpen efter som den bygger upp tryck, isf kanske smgrelät (de rosa)? Några som haft liknande problem? | |
|
Har bråkat lite mer ikväll och sak ja märkte, jag fick igång den efter att jag hållit på en stund, är att när jag låser och låser upp den igen så surrar inte smgpumpen, ska den göra det även om bilen varit igång ca 20 min innan? Tänkte om den inte går om trycket är ok eftersom bilen nyligen körts I övrigt växlar den och går 100% felfritt efter man äntligen fått den att gå i neutralt... |
|
| Hade samma problem på min tidigare och blev stående på Vallåkraträffen tills alla andra hadde åkt hem :-) men den hoppade igång och då va det en typ av givare i en elektronikbox som hadde pajjat. Tror den kosta 80.- sen va det bara att köra på igen. För en gångs skull ett billigt fel:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.