|
|
|
|---|---|
|
Länk Skull va roligt å se hu dom lyckades få till den dä motorn ja. Det va då en av dom fulaste bilar jag sett. "Ge din yacht lite sällskap och gör dina grannar avundsjuka”. Jojo...skullant tro mina grannar hadd blivit avensjuk på den bilen. Snarare att dom stått å gapflabba å peka. | |
|
Haha jag tyckte den var rätt fräck! Påminner om en svart puma eller liknande. /Bellamy |
|
Njuren |
Skönhet eller odjur, tänk o rulla in med den besten en morgon bland alla kollegornas V70, Passat mm :D |
|
då hadd man blvit utskrattad å retad för resten av dan. Skull va om dom lämna prislappen på den då...då kanske dom int hadd skratta. Ja tycker det ser ut som en dålig lambo kitcar. Ha dom inga valsar i ryssland så dom kan gö rundade hörn?? |
|
|
Jag tycker designen vara lite fräck med sin gamaldags "stealth" look. Intressanta specifikationer också. Jag tror designen är mer en fråga om funktion. Ska den tåla massor med stryck och ha rejält med tjock pansar är det nog mycket enklare att ha raka slutande ytor som på en stridsvagn. BMW 4 Life |
|
|
Om man jämför med den övriga ryska bilflottan så var väl detta bland det läckrare som skapats där borta. Ryska designhöjdare: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Hehe...den sista såg ju ut som en volvo 340 ju. Dom är nog inga höjdare på design dom dä ryssarna. Dom ska nog hålla sej till att tillverka Vodka å kalashnikov. |
|
| Den verkar ju ha knappstoppade skinnstolar såg jag också nu med. Kanske lyxmodellen. | |
|
Dom tog skinn från förhuden på valarna när dom gjorde skinn inredning på den dä firman som gjord den "svarta faran"...med dragkroken. Stiligt...förhuds skinn... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.