|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om 19" fälgar 8 tum breda med ett ET på 20 passar på en 318d -08, ska väl vara ET på 34 orginal...? Mvh Jens BMW CS # 5080 | |
|
Ingen som vet? Tänkte nämligen beställa så fort som möjligt om det passar... Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Det kan gå men det är på håret att det kommer skrapa i fram, i bak är det dock lugnt. |
|
|
Tror du kommer snarare få mer problem med ET20. Du kommer behöva valsa skärmar och gud vet vad. Köp det som passar istället, ET35 runt om funkar perfekt "Riktiga män kör diesel" |
|
| ET20 bygger utåt, och om det inte är allt för breda däck (>225mm), kommer det sitta som ett smäck! | |
|
Ok så ett par 225 breda däck kan funka alltså, men om jag ska gå ned till 215 blir inte det lite väl smalt till 8" fälgar? Vill liksom inte att det ska konstigt ut så heller... Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
| JN: Köp fälgar med rätt ET istället för att be oss att gissa. Risken är ganska stor att du köper på dig något som inte passar pga någon påstod (gissade) att det skulle passa. | |
|
Dom passar INTE på din E90 utan vidare modifikationer. Köp med ett högre ET! |
|
|
Det blir inget köp av de fälgarna... Bättre att köpa fälgar man vet passar som ni säger, man ska inte vara dumsnål...:P Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
| Förutom att det kan ta i skärmkanterna är 14mm en hel del att flytta styrcentrum från slitbanans mitt fram. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.