|
|
|
|---|---|
|
Hur byter jag höger innerhandtag Har tagit loss den främre skruven men kan inte lista ut hur den sitter fast i bakre delen, ser ut som en liten skruv om man bockar handtaget neråt men kan inte se vilken typ av skruv det är eller vilken storlek eller för den delen om den har med det hela att göra över huvud taget. Finns där någon som kan hjälpa mig med detta problem som inte borde vara så svårt kan man tycka. Mvh Roger. | |
|
Har inte riktigt koll på hur den sitter, men jag förmodar att du tog loss hela dörr-insidan och det är där du ser skruven/skruvarna? Mvh/Rolle |
|
|
Efter lite läsning hos våra vänner i USA kom jag över detta. Länk Om hur du tar loss insidan på dörren finner du nedan. Länk Om det inte redan står så är det en fördel att ha rutan nere när du gör detta. Skulle också rekommendera att du kopplar loss batteriet en 15-20 min innan och låter det vara bortkopplat ifall du har airbag i dörren. Tar ca 20 min och det underlättar om man är 2 st när man ska sätta tillbaka insidan. Lycka till Mvh/Rolle |
|
|
Tack för ditt svar Rolle, är inte hemma just för tillfället men ska försöka mig på det så fort jag kommer hem, nu ska jag bara få tag i ett handtag till ett rimligt pris. Ha det bra. mvh/Roger. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.