|
|
|
|---|---|
|
Länk Så ovanlig är den ju ändå inte!? Någon som tycker att priset är motiverat? Om inte vad kan den vara värd? | |
|
OJ. Det var inte nådigt vad han har tagit i. Visst är det en Induvidual. Men det är inte värt mycket extra. Kan tänka mig att han kan få 40-50 om ens så mycket. Har ju ändå rullat väldigt mycket. |
|
|
Väldigt mycket hade den inte rullat. (drygt 4,5´/år) Närmare hälften av dieslarna har nog rullat såpass, men det är sällan det står på mätaren. Priset är i överkant dock. |
|
|
Fanns det verkligen partikelfilter redan på 03:orna? ___ //Ulf |
|
| Den är ju inte svensksåld och jag har för mig att nere i vissa länder (Tyskland?) eftermonterar man partikelfilter. Troligen är det skatteförmånligt. | |
|
Den va ju kanonsnygg , kul att den gått mer än 20k mil som dom flesta import dieslarna på blocket :) Antar att det inte blir någon billigare skatt i sverige med eftermonterat partikelfilter ? jag tror att det går att få 70-75 för den . |
|
|
En nerkörd Edition Sport, trevligt =). Håller med ovanstående talare, kul med en oskruvad dieselbil =). There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Rullat över 20k...Jo tack snarare 37 k. Det klassar jag som mycket även för en diesel! |
|
|
Från 95k till 77k. Det är nog också i högsta laget att börja på. Jag gissar att inte en enda person har hört av sig... Länk "Den en av de sista 100 tillverkade e39orna och är därför fullutrustad." - jo, tjena... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.