|
|
|
|---|---|
Ekin |
Jag tänkte byta länkarmsbussningar fram på min 325IX-88 och nu undrar jag om M3:s excentriska bussningar också passar till IX? nån som testat? |
|
Jag kan inte svara på din fråga. Men iX har helt egna bärarmar och även egna bussningar. Det senare får mej att tvivla på att M3 (eller vanliga rwd) bussningar passar rent fysiskt. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
Ekin |
ahaa, det var nytt för mig att IX har egna bärarmar, såg det nu när ja kollar bilder på reservdelsbärarmar. men hur mycket skiljer dom sig egentligen? jag undrar om inte bussningen är likadan iaf. fästet för bussningen verkar ju va samma till båda. frågan är om innerdiametern på bussningen e samma också? (IX har ju egna Fjädrar egentligen också men ändå passar ju vanliga 325 fjädrar.) men tack för dit svar Spiidfriik! måse hitta nån vanlig e30 att jämföra me :) |
Ekin |
Jag har suttit och forskat ikväll på IX bussningar. Det verkar som att dom passar från övriga E30, men IX har tydligen redan mindre Caster än vanliga E30 o M3. men på e30tech så verkar gänget använda tidiga M3:s bussningar som är kompakta men som inte ändrar Caster. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.