|
|
|
|---|---|
|
passar stolarna i E30 dvs, är dom lagomt breda, fästena får man förmodligen göra om , men det spelar ju inte nån roll efter som passar stolarna kan det ju vara värt det.. //Fredrik | |
|
Ja de passar. /Johan |
|
|
Måste man göra om fästena eller passar dom rakt av? //Fredrik |
|
|
Vet inte. Vet bara att de passar. Men räkna med att få pyssla lite. /Johan |
|
|
Ok, förresten, jag ser att du har en 320i -86:a vill du sälja den och om du vill, vad är det för pris på den? //Fredrik |
|
matte22k |
fästerna får du göra om.. det finns någon sida på nätet som det finns bilder på hur du gör men kan inte hitta sidan just nu.. ja tror att sittdynan är lite högre på e36an, hur mycket vet ja inte.. |
|
Den har jag haft. Såld. Sorry... /Johan |
|
|
Passar och passar, inget jag skulle rekomendera att göra! Köpte E36 sportstolar och till min förvåning så passade det inte alls. Ringde runt och kollade och många tyckte att det var en bra ide att göra nya fästen åt både stolar och golv! Risken är sonnolik att du skadar/dör vid en mindre kollision! Behåll original fästen och köp sport/rally stol men riktiga ställbara fästen, dom håller! MvH Janne Mmmmm Som i Marabou!?!?!? eller var det M3??? |
|
|
min fråga va Går dom in på bredden? är det nån som hört någe? //Fredrik |
|
matte22k |
dom passar på bredden enligt min kompis som ska montera sådana i sin e30.. dessutom såg ja en e30 på brostugan som hade e36ans inredning, han hade även baksätet från e36! |
matte22k |
hittade en sida med hur man gör men bilderna funkar inte!!! Länk lycka till |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.