|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en BMW E61 LCI -08 ,jag inte lyckas parkoppla med Sony X10 med bilens bluetooth, det står på telefonen att parkoppling avvisas. Behöver man uppdatera mjukvaran i bilen, någon som har gjort det kostnad? | |
|
Ungefär den fråga jag sökte, hoppas svar finns nu. Har en E61 -05 och en Sony X10 mini, efter flera försök fick jag dom parkopplade så jag fick fram telefonlistan på bilens skärm, men när jag testade att ringa ett samtal så kopplade den ifrån bluetooth-anslutningen och jag fick ta samtalet med telefonen. Fick inte tillbaka parkopplingen igen efter det. |
|
|
Jag fick det att funka, det var lite handhanvande fel från min sida.. Ska dock säga att jag har uppdaterat mjukvaran i bilen då jag monterade dragkrock på den! Vill minnas att en uppdatering kostar 1 500:- Blivande BMW ägare så snart Minibussen är såld.... |
|
| Kanske får testa att göra en uppdatering på den, kan ju inte skada. | |
|
Nja... ska säga att det uppstod en hel del problem när jag gjorde uppdateringen.. Allt i bilen funkade klockrent innan uppdatering, MEN när de började att köra in programvaran så fick de felmeddelanden på mulimediaenheten?? och DVD läsaren (Navi Prof)!! och har de väl börja att uppdatera kan man inte backa bandet. Fick snällt köpa en ny multimediamodul och dvd läsare för 17000:- så det blev en väldigt dyr affär... Men jag hade troligen en extrem otur?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.