|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Fick precis ett mejl från Need For Speed om att mina delar var skickade! Jag beställde dessa delar för ca 2 månader sen. Nu är inte ekonomin sådär på topp, så jag undrar om jag ska skita i att hämta ut delarna? Har försökt att kontakta dom, men ej fått svar, så jag har inte kunnat avbeställa delarna. Bayerische Motoren Werke | |
| Å ena sidan ska man betala för det man beställt, men å andra sidan är väl kanske inte två månader skälig leveranstid. Har dom meddelat att det skulle ta så långt tid? | |
|
Självklart ska man betala för det som man beställer, men när jag försökt få tag i dom utan att lyckas, och pengarna saknas nu, hur gör jag då? Har inte hört nånting från dom förrän jag fick detta mejl. Bayerische Motoren Werke |
|
| Delarna kan väl ligga i en månad innan man måste hämta ut dom, du kanske kan få tag på pengar tills dess. | |
|
Som sagt, du har en månad på dej att lösa ut det. Om du vet att du ändå inte kommer att ha råd så åk till posten så fort som möjligt och be dom returnera paketet utan att du löser ut det. Vet att NFS är svåra att "maila" till, ring istället, det är nästan alltid någon som svarar.......... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Fick mejl från en som jobbar på nfs, hoppas att vi kan reda ut detta utan tråkigheter, för jag tycker att det är fruktansvärt pinsamt att betälla delar och sen inte ha råd att lösa ut dom, men det har ju gått ett tag sedan jag betällde dom och ekonomin har ändrat sig som sagt =( Bayerische Motoren Werke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.