AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.206

M3 Cab Individual..Hittad!

Sida 1 av 4
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Den 25 Maj bär det av mot Munchen,eller rättare sagt 2 mil söder om Munchen till Oberhaching..

Ska hämta hem en M3 Cab Individual...Mondstein,Moonstone metallic/Zimt skinn..
Prod .date 2006.05.13

4400 mil,nyservad (oljeservice) o endast 1 ägare...han köpte bilen direkt frrån BMW Munchen AG april 2007 vid 1530 mil..

*19"
*SMG
*Navi Pro
*Digital Tv-funktion
*Blåtand
*Hi-Fi Harman Kardon
*CD-vxl som läser MP3
*BMW Assist

osv,osv

nu längtar man.................

Bianca: Nice! Men en fråga, rullade den de första 1530 milen på egen hand utan ägare:)?
Bi
3.797
Bianca

Dawwe,,,

Visste att JUST DU skulle komma med första kommentaren.,.Undra varför?...första 1530 milen var det BMW Munchen AG..

Vill du veta vem som just körde bilen,så ring ner o fråga vet jag.......
Bi
3.797
Bianca

BMW Munchen AG körde de de första 1530 milen.....
Bianca: Men hallå, inget negativt!! Men håll med det lät roligt när du skrev att "endast 1 ägare...han köpte bilen direkt frrån BMW Munchen AG april 2007 vid 1530 mil", normalt så köper första ägaren en ny bil, eller i vart fall en bil med under 10 mil, men som sagt finns många exempel på att det inte alltid är så, den gröna du vet köptes av första ägaren av BMW 2000 nånting, med typ knappa 300 mil på mätaren...Det får du bjuda på när du lämnar öppet mål, du kunde ju liksom utelämnat den infon:)

Bilen e säkert grym, kollade på den nyss på mobile.de o inredningen är grym, färgen är dock "tråksilver", men du gillar väl silver antar jag:)

Bi
3.797
Bianca

tråksilver e den garanterat inte.,....vill inte ha carbonsvartmet som är rätt så vanligt

tråksilver e lite fel....färgen kom 2006 som individual...

enligt mig så e de 100000 ggr bättre än 'tråkgrön!

Länk

Länk

Länk
Njuren
Grattis!

Glöm nu inte fira Hofbrau plan 2 :)
Bi
3.797
Bianca

Tack Njuren

va menar du med plan 2?
Bi
3.797
Bianca

Tråkgrönt skinn på köpet,Dawwe,,,,URK säger jag!!!
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Den färgen skulle jag välja alla gånger framför vanlig "tråksilver".
Bi
3.797
Bianca

1-0 till dig /// Mike B med en e39-.01 indi

Njuren
På våning 2 hos Hofbrauhaus har de traditionell Bayersk dans vissa kvällar, gemytligt :)
Bi
3.797
Bianca

För vidare info....kolla in garaget om ca 2-3 veckor.......kommer upp bilder då på min *tråksilvriga* individual m3 cab 2006..........puss o kram......
Men va fan..."Tråksilver" e MIN åsikt. O definitivt min E34 är 100% "tråksvart" med "tråksvart" inredning, sagt/skrivit det flertalet gånger. Gällande den gröna så tyckte jag oxå att den var ful inuti till en början, numera är den helt OK, men är det nåt man inte kan anklaga den för så är det väl att vara tråkig. Tråkigt hade varit svart!
"Bajsbrun" inredning tycker jag ser tråkigt ut, eller inte:)
Bi
3.797
Bianca

Smaken e som baken,bajsbrun eller grönful 99a???!!!!..........Upp till dig........!!

Har sagt till dig innan,Dawwe.....Ska vi börja igen,,.,,,,!!??Vill bara veta A eller B?

du vet vad jag menar......??!skiter i konsekvenserna,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Haha...:) Ja tror definitivt att baken är "bajsbrun", den får du oxå bjuda på:).
Och i klartext så alla förstår: Din M3 är grym, kanonfin inredning o säkert fin-fin kulör. Med "tråkslilver" menar jag att silver är en vanlig kulör, sen att den finns i massa olika namn/varianter är en annan sak. Samma sak som med svart, dvs svarta som är nästan bara svarta är "tråksvarta" (Diamant,Jet,Cosmos mfl). Sen finns det svarta som skiftar blått,vinrött osv o de är fina!

Jag tycker du skal lugna ner dig, o läs mellan raderna...
Bi
3.797
Bianca

Dawwe,Det är helt OK med dina åsikter o kommenaterer,men varje gång jag skriver nåt om mina bilar(och det är inte ofta) så är du där med en spydig kommentar.......What comes around,goes around!!!!!Jag kan oxå,det vet DU!!!!
Bi
3.797
Bianca

I forts så skiter jag i att delge min info här ......finns andra forum som inte har komiker o besserwisser på sin lista.....peace and good bye,!!!!!
Bi
3.797
Bianca

Dawwe.....Ska vi se vem som skrattar när vi står hos din brorsa med bilarna bredvid varandra,,,,,,,som sagt,,,,what comes around,goes around.........glöm ej att ta med din *surfing-bil"!
Spydig? Var har jag varit spydig??? Jag skrev min första kommentar med en ":)" om du inte la märke till det? Du är FÖR känslig när det kommer till kommentarer/åsikter om dina bilar, bilen är fin oavsett vad! Men man kan fortfarande tycka att den är "tråkig" på ett eller annat sätt. Fan jag tycker att alla mina bilar är tråkiga, den minst tråkiga är faktiskt Passaten som är lackad i Indianrot Pearl...
Bi
3.797
Bianca

Jag för känslig???de vet i fan.....men du verkar ha nåt emot mina bilva,,varenda gång jag skriver nåt så e du där...avundsjuk eller========?????l....finns hur många som helst i hela landet som har tråksilver o konstigt försäkrade e39or...vad vet jaq....kanske brist på sysselsättning???!!finns nåt som heter 5 milen!!!!!!!!!!ta o prova det vet jag!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.