|
|
|
|---|---|
| Nån som vet vart man köper bromsskivor till bästa pris, har en BMW 2005 E61 och ska byta bromsskivor runt om inkl belägg? | |
|
www.brakes4u.co.uk "Riktiga män kör diesel" |
|
| Länk | |
| Spank U för den infon | |
|
Hej! Köpte komplett sats MEYLE skivor och belägg (och handbromsbackar) fram + bak till E39 530d för € 195:- + frakt € 23,90 (ca 2.000:- SEK) från Länk Snabb leverans, inget krångel! Mvh/Saij |
|
| Hur vet man vilken storlek ens bil har på bromsskivorna då, utan att behöva avmontera och mäta dom? | |
| synd bara man inte kan tyska då :) | |
| gå in där och lägg in uppgifterna på din bil så får du nog fram uppgifterna på sprängskissen. Länk | |
![]() 13.406 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Jpson67 : Tittar man i ETK ser det ut om som du har 324x30 Länk |
|
Hej! Köpte komplett sats MEYLE skivor och belägg (och handbromsbackar) fram + bak till E39 530d för € 195:- + frakt € 23,90 (ca 2.000:- SEK) från [LÄNK] Snabb leverans, inget krångel! Mvh/Saij Tyvärr hitta jag ingen komplett sats till min E61(Skivor+belägg) på den sidan du rek |
|
|
>Jpson67 Skriv ett mail (engelska går bra) och förklara vad du behöver, så kanske det löser sig. Glöm inte att ange modell och chassienummer för att få rätt delar. Mvh/Saij |
|
|
Saij, Kan ordna till dig BREMBO skivor fram/bak för ca: 3000:- + frakt till dig eller om du hämtar själv samt belägg fram/bak för ca: 1000:- beroende på vilket märke du vill ha, mintex/meyle och om jag minns rätt så var det ca: 1300:- för komplett belägg ATE fram/bak. |
|
| Alltså till E61 | |
|
Vill gärna veta vad frakten hamnar på då? |
|
| Det kan jag inte svara på riktigt, för jag vet inte vad frakten skulle gå på från Malmö till dig, | |
| Har du kollat med waarwest.se? | |
|
Behöver också byta skivor bak. Är waarwest.se bra? Det står inte tillverkarnamn på alla skivor, nån som vet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.