|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Trots ett evigt o intensivt letande hittar jag inget om initiering av nyckeln på min e36 cab -93....... Hur gör man, flera tips vore snällt då det verkar ju finnas en hel del olika sätt att göra saker o ting på med dessa bilar ;-)! Det är alltså en import och sitter en startspärr extra på den men jag vill ha igång det fjärrstyrda c-låset, det är en sån nyckel till bilen iaf och det är c-lås på den men nu får jag använda nyckeln för att låsa o låsa upp den! Tacksam för tips! MVH Keda | |
|
Det är inte bara ett nytt batteri du behöver? På min gamla 92:a så fungerade det inte när jag köpte den, men bytte batteri i nyckeln, så fungerade det sedan. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Tack för ditt svar! Är det inte nödvändigt att initiera nyckel efter batteribyte? Jag vet inte hur bra batteriet är men det lyser till när man trycker på knappen så jag räknade med att det fanns ström så det räcker..... men ska byta det först o testa sen igen! Tack för tipset så länge, jag återkommer med svar! MVH Keda |
|
|
Jag vet inte om det behövs på dessa äldre bilar, men jag gjorde inget annat än bytte batteri alla fall. Men vet inte 100%. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.