|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ligger ute på Blocket och Powerbörsen med min E61 525:a, och intresset är obefintligt. Fattar att jag måste sänka priset -men hur mycket? Länk | |
| 5-6,000kr? | |
Roffa1 |
Jag hade satt ned den till Magiska: 139.500:- det priset lockar fram fler intressenter. Sedan hade jag plockat bort bilderna med alla barnstolar, osv. |
| Precis, rensa bilen, tvätta+vaxa och sedan bättre bilder (ffa bakgrund). Lycka till. | |
|
Tack för input! Ok, det får bli nya bilder och lite justering neråt på priset. Det var svårt att hitta mysiga miljöer en regning aprildag... |
|
|
Ta nya bättre bilder med en riktig och bra kamera, inte mobilen. Ha en bättre bakgrund. Ta bort allt skräp i bilen, barnstolar, leksaker. Jag skulle pillat bort Ditec-klistermärket bakpå bilen, ser snyggare/cleanare ut utan. Texten ser väl rätt okej ut iaf, drar den verkligen 0.85? |
|
|
Nä finns inte en chans att den drar 0,85. Plocka bort det i annonsen. Ser bara dumt ut. |
|
| Det beror på körcykel. Ligger i allmänhet runt 0,8 i verklig förbrukning, (0,75 på mätaren) men då kör jag 90% landsväg och j-t lugnt. | |
|
ok. det förklarar ju saken. Då är det ju nästan bara landsväg. Men låter konstigt i annonsen. Vad en bil drar på landsväg är ju ganska ointressant då alla bilar är billiga då. Min 525 automat drar bara 0,75 på landsväg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.