|
|
|
|---|---|
|
tjena! tänkte köpa mig en 745:a. har hittat en utan utrustning, alltså tyg manuella fönsterhissar och så vidare. undrar om de svensksålda varianterna bara såldes fullutrustade? har nämligen hört det. | |
|
Hej. Tror inte att det bara såldes fullskitna 745'or i sverige. Kolla här så kan du bilda din egen uppfattning. Länk Men är det inte bättre att leta reda på en med mycket lull-lull, det blir ju så mycket roligare då. Mvh Pontus. |
|
|
jo det har du rätt i......men flickvännen tycker inte det är så roligt när man ligger i verkstaden och letar elfel på kvällarna...:) har två på gång, en fullsketen och en utan, får se hur det blir. |
|
Mr 745 |
Hej Martinfs! Det spelar ingen roll om den e utan lull lull eller med,tro mig man blir aldrig nöjd! Man vill ha den ultimata "745àn" Lycka till |
|
Ja, var och en blir väl salig på sin tro... ;-) Då kanske man ska vänta till i November och få sig en ny 745:a kanske, i den lär det ju absolut inte finnas en en chans till elfel hehe. Den är säkert skitbillig också, så den står nog snart i var mans garage. /överspänd gubbtjyv |
|
| jag ska köpa en 745:A! ska bara jobba övertid ett par timmar först....sen kanske jag har råd att köpa instruktionsboken..... | |
svardska |
jag hade en 745 en gång i tiden, under den tid jag var ägare till bilen så fick jag tre hjärtinfarkter. 2 fruar lämmnade mig. blev alkoholist och fick ligga inne 18 månader för behandling. dessutom kortslöt jag generatorn med min klocklänk och fick svåra brännskador. bilen ramlade över mig när jag låg under för att byta startmotor för andra gången och jag blev liggande 6 dagar under bilen med resultatet att jag fick amputera bägge benen, och en arm. Nu har jag köpt en 750 som jag kör med joystick i munnen och det fungerar riktigt bra faktiskt.... men jag säger det bara..passa er för 745 er. 750ila-90 VW 1954 MB 200-89 VW Coach-90 mm.mm.mm... K,sVard |
|
Tänk vad olika det kan vara ! Har en 745 iA Executive –85. Bilen importerades från Tyskland 1987 och har sedan varit i min ägo sedan 1989 och körts 26.000 mil varav 15.000 av mig. Visst har vissa reparationer (förutom normala slitdelar) krävts: Kamaxel, turbo, lamellpaket i automatlåda (dragit tung hästtransport), ABS-pulsringar bak, ”bomben”, servopump för att nämna det dyrare. Men några direkta elfel förutom serviceindikatorn (batteriet) och ett relä till nivåregleringen har jag inte haft. Nämnas kan också att avgassystemet bara behövt bytas en gång på 16 år. Ulf W. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.