|
|
|
|---|---|
|
Jag har blivit mer och mer sugen på en M5 av första generationen 1989 och framåt! Men hittar inte det jag söker! Är det svårt att hitta en RIKTIGT fin M5:a ej ombyggd eller "uppgraderad" med sub 15.000mil på mätaren? Vad ska man betala för en sådan bil? Och främst! Var kan man hitta en sådan? Helst i sverige då jag skulle vilja lämna min vackra 14.000milade 735:a i delinbyte. Tips?? Mvh Tino | |
|
www.e34m5.se är sidan du hittar ägarna och de som vet var fina exemplar finns. Räkna med 100tkr för en FIN 3,6 med under 15000mil och ännu mer för en 3,8, speciellt 95:a. Du får det lättare om upp till 20000mil är okej och kan tänka dig importera. Stephan |
|
| Lär inte va många som tar en 735iA inbyte på en M5 är min gissning, jag skulle inte göra det iaf. Skall du hitta en sådan bil du söker får du nog räkna med att betala från 60" o uppåt, o då med betydligt högre miltal än du anger. Bästa tipset är att hitta en bil du tycker motsvarar dina förväntningar o sedan är det bara o maila ägaren o fråga om han/hon vill sälja... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.