|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på att köpa en sådan här front spoiler till min E39 Länk Någon som har erfarenhet av montera en sådan, svårt, tillvägagångssätt ? Mvh Kapten | |
|
Ingen ? har sett en del bilar med denna frontspoiler ju. Tex denna på Schmiedmannträffen Länk |
|
|
Jag köpte en hos Schmiedmanns förra året. Skapligt pris, jag tycker den passar bra på min 540. Inga monteringsdetaljer följde med, men jag limmade och skruvade... Länk |
|
|
Hej Ok såg det tycker den var lite dyr där ca 3000 , går att hitta på ebay billigare, tycker din passade riktigt bra där ! mycket snyggt Är det enkelt att separera den undre delen ? sitter den inskjuten där bara eller ? |
|
|
Finns nog lite olika modelller, min är av polyerutan, mjuk. Lipen ligger på "hyllan" under dimljusen, var lätt att montera. |
|
| Ok, hur mjuk pratar vi ? hur fungerar det med lacken då ? | |
|
Lagom mjuk för att tåla lite slag... Jag lackade med vattenbaserad lack och 2-k klarlack. (grundade före med zink sprayburk) Funkade bra. |
|
|
Jaha du lackade själv =) Det vet jag inte om jag ger mig på, jag blir alltid girig när jag lackar o vill lägga lite för många lager för snabbt, har inget tålamod tyvärr :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.