AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
495

Hur mkt kan jag trimma min 325i Coupe 93

JPM
Tillhör släktet som gillar o kan köra men har tummen mitt i handen när det kommer till mek o.s.v

Hur trimmar jag min bil lämpligt utan att det blir onödigt slitage på övriga delar...hur många hk går det att plussa på?
Märks det mkt skillnad i prestandan m.m

Tackar er kunniga på förhand....

"Juan Pablo Montoya for President"
Ett chipp är det som gör mest och det kostar också minst för plånboken.........

Mvh
Patrik 325i -92
JPM
Vore tacksam för fler svar :-)

MvH Henke
Jag tror det är mer ekonomiskt att köpa en 328:a eller en M3:a än att trimma 325:an, speciellt om man inte kan göra jobbet själv utan måste leja nån att göra det åt sig. Ett trist svar men ändå.. Om du fortfarande vill trimma så borde sandgren kunna svara på dina frågor för han har ju vässat en hel del ser det ut som.

www.malte-racing.com
JPM
Du har rätt Malte....nog bättre o spara dom pengarna till nästa bilköp istället.

Sen blir jag osäker imellanåt ang min bil....den är pigg som bara den...kan ju redan vara trimmad utan att jag vet om det...har inte all dokumentation..

/mvh Henke
JPM: Jag har själv sneglat lite åt M3-hållet men samtidigt är jag jättenöjd med min 325:a som jag tycker rör på sig fullt tillfredställande, sen är det nog så att man vänjer sig vad man än har. Efter ett tag med en M3:a tycker man säkert att det skulle vara kul med lite mer pulver. Själv är jag nu sugen på en E39 touring och så får man väl gasa med hojen istället.

www.malte-racing.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.