|
|
|
|---|---|
|
Länk chippad 250hk yhe right! | |
| haha såg den annonsen själv börja asgarva , hur dumma tror dom att folk igentligen är 250 hk på en sug motor med bara chip! | |
| ne alså dumfan hur kan man tro att den har 250hk :-S | |
|
Är ju faktiskt enligt förra ägaren :-) Är förvånansvärt många som tror att ett chip gör så pass mycket mer än vad det verkligen gör på en sugmotor. |
|
| Jo men jag mailade han och frågade ang chippet och mpaketet desutom. och hans svar var: är du dum fan kolla på en m3 så ser du att det är mpaket och är du full fan. och svar på chippet var ja: "det var det enligt förra ägaren" fast jag frågade ifall det lät rimligt :-S och han bara dumförklarade mig istället. | |
| är den inte för billig? jag köpte min för 33k iför sig är min från -97 | |
|
fast din lär vara bättre välskött här ringer ju alla varningsklockor ju. ifall han ens inte orkar åka till tex biltema och köpa nya blinkers så lär han knappast vårda bilen mer än vad som krävs för att hålla den rullande. killen är ung det märker man på språket när man mailar med han. om han verkligen har tagigt hand om den kan man ju undra jag tror personligen att det är en ung gasglad kille som inte bryr sig speciellt mycket( det är andra gången den är uppe på blocket) |
|
|
Ja det var verkligen ett skolboksexempel på köp inte den här bmw:n. Hela bilen ser vissen ut, annonsen är taffligt skriven och om man svarar en potentiell köpare enligt posten ovan kan man inte vara särskilt noggrann med något. |
|
|
Förarstolen är sliten. Som vanligt? Förmodligen ett typfel.... "Bilen är skitig på bilden" . Känns väl bra att han tog sej tid att tvätta den innan bilden skulle tas. Suck. |
|
| Har skrivit lite fram och tillbaks med den här killen och han hävdar bestämt att det är mpaket på den fast han inte har m sidokjolar eller difuser eller mlisterna. sen så börjar han gå in på personangrepp mot en ifall man är minsta kritisk till dom 250hk eller mpaketet och börjar klanka på min bil plötsligt utan att han ens har sett den eller att jag ens har nämnt den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.