AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.017

mall till växelspaks damasker sökes!

Dj
10
Dj_moonkid
325ci e46 -03
Tja!

jag undrar om det finns någon där ute som kanske har en mall till växelspaks damasker till bmw e36?

länkar, bilder kvittar vad, är djupt tacksam vilket fall som :)

Tack
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Menar du en mall/utbredning för tillverkning av damask, eller en överblick vilka olika som finns?
Dj
10
Dj_moonkid
325ci e46 -03
en mall/utbredning för tillverkning av damask isåfall, tänkte göra en själv
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Sprätta upp sömmen på din egna så har du ju en finfin mall där. Så gjorde jag med en sliten E30-damask en gång i tiden.

///BMW - Was sonst!
Dj
10
Dj_moonkid
325ci e46 -03
joo det gjorde jag men den som jag hade var kass, det blev inte riktiga mått om man säger så
Visa användare
230
Sigvardsson
330Ci M-sport II Individual
Eller så köper du nya färdigsydda damasker på ebay. Jag var tvungen att byta ut växelspak och handbromsdamask samt klä om mittarmstödet i min e46 för att en föregående ägare bytt ut lädret mot alcantara. Men han hade använt ett icke UV-beständigt tyg, så det hade blivit brunt istället för svart som var den ursprungliga färgen.

Hur som helst, hittade ett helt paket med alla 3 delarna färdigsydda och klara, bara att byta ut, samt att det var "äkta" alcantara och inget vanligt tyg, för 250:- hem till dörren. Jag tänkte givetvis att det skulle vara något halvtaskigt med dålig passform, men för de pengarna var det värt att prova.

Jag är väldigt glad att jag gjorde det. Skitbra passform och riktigt bra kvalite på materialet. Blev hur snyggt som helst! Så ta en titt på ebay!
Dj
10
Dj_moonkid
325ci e46 -03
okej tack så mycket det ska jag göra
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.