AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.165

Tisdagsträffarna i Löddeköpinge drar igång idag

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

I kväll är det säsongspremiär för tisdagsträffarna i Löddeköpinge Länk

Tyvärr har ju försommarvärmen tillfälligt tagit paus och man får nöja sig med 8-9 grader men solen skiner i alla fall.

För er som inte har varit där och tittat så rekomenderar jag ett besök. Ofta ganska sparsamt med BMW men massor av andra fina bilar att titta på.

___
//Ulf
Hur gick det där? Tänkte dra dit men fick göra annat istället..
Det är varje vecka, så det är bara att åka dit om man har tid och lust. jag har sett en röd E34 M5 där iallafall, men annars är det ju mest äldre bilar. Jag brukar vara där i min vw buss, iallafall om det är fint väder.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Det har varit lite upp och ner med mängden fordon och det beror i första hand på vädret. I och med att det är varje vecka så hoppar många över det om det regnar. Tycker det finns både nyare och äldre bilar där men är de nyare bilar så måste det ju vara något speciellt för att bli insläppt medan när det gäller äldre så får ju i princip alla ställa ut.

Den röda M5:an brukar dyka upp lite då och då och jag tror det är en 20 Jahre Motorsport Edition. Brukar också vara några Z-bilar, någon E24, ett par E36/E46 och ibland någon M6.

___
//Ulf
Bu
154
Bumsan
M5 -93
330 CI cab -02
740 Li -09
X3 3.0i -04
Vi har också varit där, både med M5:an och med cabben.
Jättekul att besöka, särskilt när det är fint väder
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Fint väder med mycket bilar och cyklar.

8-10 Bimmers var där.

Ett band från kävlinge spelade Guns N" Roses låtar samt Rolling Stones , lät riktigt bra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.