|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Sen får du jämföra själv. Den första länken är en favorit, sajten är endast på Tyska dock och sist jag skulle beställa fick dom inte exportera mer till Sverige (i våras), men om jag uppfattade det rätt skulle de ordna Svensk F-skattesedel. Om de har gjort det än vet jag inte. |
|
Det roligaste vore ju om man kunde forsätta att gynna honom. Men det skulle inte förvåna mig om han har lagt ned pga för stor konkurrens. |
|
|
Länk är dessa bra grejer bättre än org? |
|
|
Länk Får en känsla att det är en tillverkare med inriktning mot lågprissegmentet. Delar håller nog, bilen hinner nog dö av andra orsaker innan framvagnsdelarna ger upp. |
|
|
Nja, Meyle HD anses generellt vara bland de bästa bussnings- och led-delar etc. Deras HD-delar är förstärkta utifrån originaldelarnas konstruktion och skall därför hålla bättre än original. Anses nog generellt som "premium-märke". Det är i varje fall inga dåliga kina-skräp-delar... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Just de jag undrade bara man då vet att de är Meyle Hd man får köpt en e36 som klonkar en hel del från fram så lär bytas framöver men känns inte som ide att köpa de billigaste skiten | |
|
Ser att Claus lägger ned... Länk Matthias |
|
|
Företaget är nog redan nedlagt, kanske det är konkursförvaltaren som säljer ut? Synd att han lägger ned, gillade iden och företaget men det är nog svårt att konkurrera med dom stora och ebay. |
|
|
Bumbar tråden! Ingen panik men tänkte kanske man ska gå igenom framvagnen på bilen så småningen. Endast i förebyggande syfte. hittat detta på Ebay Länk som exempel. Några tips om man skulle vilja fräscha till framvagnen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.