|
|
|
|---|---|
|
Har sålt min 323ci -96 (16'mil, 27' kr) men skulle gärna vilja köpa en likadan igen. Hittade en som ser jättefin ut på blocket och undrar vad ni tycker om priset ooch kanske om någon har tittat på den. Här är den: Länk Så, vad är skäligt pris om det är så fin som den ser ut? | |
| har egentligen inget svar på dina frågar men tänkte ställa en motfråga.. varför vill du köpa en likadan?? saknar du e36:an så mycket hehe.. den du länkar till är riktigt fin och tycker priset är helt ok med tanke på utrustning och miltal men gillar inte att det är automat | |
|
Jo, så är det väl, efter ett par månader så kom suget efter en BMW igen. Jag trivdes extremt bra med min gamla 323, bensinsnål, snabb och snygg. Att den är automat är ett stort plus för mig. Med det var lite småfel på den som jag tröttnade på. och fixa till den hade varit för dyrt. Bl.a. fanns det en del rost, dock endast på motorhuven. Hade man kunnat plocka denna för strax under 35' hade jag inte tvekat. 30' är väl kanske på gränsen till skambud... |
|
| Om det är en sån bil du vill ha och om skicket är rätt så är väl inte priset så mycket att fundera på. Det verkar ju som att det går att justera priset lite också. Åk och kolla på den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.