|
Sida 57 av 62
|
|
|---|---|
|
Tack så mycket för snabb info... O ja ber om ursäkt för att ja inte kolla transportstyrelsen innan Tänkte inte på de.. |
|
|
Hej Skulle jag kunna få hjälp med en utrustningslista på den här: WBAGH81050DD39530 Har den på tyska från orginalkvittot, men 3 års grundskoletyska för 30 år sedan kan inte avkoda den listan. Tack på förhand :) Mvh Björn |
|
| Länk | |
|
Tack Wiberg :) |
|
|
Tjolahopp tjolahej. Kan jag få hjälp med tillvalen på min? Skulle uppskatta om någon även kunde tala om ifall jag behöver ha m-dämpare i fram? (De är helslut och nya behöver införskaffas) VIN: WBADS61070GV40317 |
|
|
Model description 530I Market Europa Type DS61 E-Code E39 (2) Chassis Touring Steering links Doors 5 Engine M54 - 3,00l (170kW) Drive Heckantrieb Transmission automatisch Body color Oxfordgruen 2 Metallic (430) Upholstery Standardleder/steingruen (N6GN) Production date 05.10.2000 Assembled in Dingolfing S202A Steptronic Steptronic S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S227A Sportfahrw.+Tieferleg.+Niveaureg. Sport suspension+lowered+ride-height S235A Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachable S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S302A Alarmanlage Alarm system S316A Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band S361A BMW LM Rad Parallelspeiche 82 BMW LA wheel, parallel spoke 82 S386A Dachreling Roof railing S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S438A Edelholzausführung Fine wood trim S455A Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer Active seat for driver and passenger S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory S464A Skisack Ski bag S469A Kindersitze integriert Integrated child seats S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S536A Standheizung Auxiliary heating S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S632A Vorbereitung BMW Handy (Motorola) Preparation BMW Handy (Motorola) S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat S936A BMW Handy b. Ausliefer. anfordern BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S937A Request CD Rom on Delivery S980A Exklusiv-Paket Exclusive package S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S473A Armlehne vorne Armrest front S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer |
|
|
Tusen Tack! Tror du det innebär andra dämpare fram? (Dvs m-paket dämpare?) Så jag köper rätt. Mvh |
|
|
Kan man få hjälp av 325masse med följande WBAPX710X0B988570 |
|
|
Försökte hitta utrustningslistan på en intressant e61 men VIN decoderns visar inget mer än data för själva bilen, inte ens om det är en manuell eller automat. Finns det någon som har möjlighet att finna en komplett utrustningslista på bilen ifråga som har chassinummer WBAPU31030CT76125 Tack på förhand :) |
|
|
Stout: Länk Av någon anledning får jag inte upp pdf filen när jag trycket på länken, kommer bara till första sidan. Sitter du på en iPhone? Tryck på länken sedan håll inne, öppna i ny flik. Så funkar det.. Annars får du själv skriva in sista 7 i chassit på sidan. Next time: Länk |
|
| Jag kör via datorn men kan testa med iphone också. Tack för tipset. Tyvärr inte aktuellt längre då det visade sig att någon hunnit lägga handpenning på bilen :( | |
| Det va synd. Nya tag :) | |
|
Varför funkar inte BMW VIN på det här chassienumret? F654882 Kan nån ta fram utrusningen och färgen på den här bilen? //Marin |
|
| Har provat lite olika chassienummer men får inte fram något alls på BMW VIN... har den lagt av eller är det något lokalt hos mig? Började krångla i går kväll och inte gick det bättre idag. | |
| Inget lokalt hos dig. Samma sak för mig. | |
|
BMWvin fungerade utmärkt igår och utmärkt idag, däremot hade bmwarchiv ballat ur igår. Här är 320dn Marin: Vehicle information VIN long WBA3K31050F654882 Type code 3K31 Type 320D (EUR) Dev. series F31 () Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox AUT Colour MINERALGRAU METALLIC (B39) Upholstery STOFF TRACK/ANTHRAZIT/AKZENT GRAU (BEL1) Prod. date 2012-10-22 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2A6 17"LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 392 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 248 STEERING WHEEL HEATING 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3AA ROOF RAILS BLACK 3AC TRAILER TOW HITCH 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4DL HIGH.TRIM FIN. BLACK HIGH-GLOSS 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NK CONNECTIVITY BLUETOOTH AND USB DEVI 6S4 LANGUAGE VERSION SWEDISH 698 AREA-CODE 2 7AC SPORT LINE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8V2 STICKER NCAP NIED/DEAN/SCHWED 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING |
|
|
Aha, då måste jag fråga: tidigare har det nämnts något om ett annat ställe att hitta detta men när jag provat det har jag inte fått fram någon lista utan bara kunnat (?) söka efter reservdelar... hittar inget sätt att få fram utrustningslista. Tar gärna mot tips på hur man hittar där :) Länk |
|
|
Tack Stephan! "Tur" att den är mineralgrå, tycker det är den snyggaste färgen. mvh |
|
|
hej Set verkar som om vindecoder slutat funka. Länk Är det fler som har bekymmer eller ska jag börja felsöka inställningarna i iPad? Mvh Nenne68 |
|
|
BMWarchiv är trasig, pröva bmwvin.com eller etk.cc. Den första är bäst på icke Individual medan etk.cc klarar Individual i motsats till bmwvin men är lite långsam. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.